Mercedes-Benz ընկերության պատմությունը
"Դայմլեր Մոտորեն Գեզելշաֆտ” գերմանական կազմակերպության պատմությունը սկսվում է 1990 թ-ից: Բացի ավտոմեքենաներից, արտադրում էին նաև ծովային և ավիացիոն շարժիչներ, որը առիթ տվեց 1909 թ-ին ընդունել երեքճառագայթային աստղը որպես լոգոտիպ- ապրանքանշանի հաջողությունների սիմվոլը-ցամաքում,ջրում և օդում: 1926 թ-ին կատարվեց "Daimler" և "Benz" կազմակերպությունների միաձուլումը: 1901 թ-ից "Մերսեդեսը” դարձավ ավտոմեքենաների ապրանքանշան, որը արտադրվում էր Daimler- Motoren – Gesellschaft գերմանական կազմակերպության կողմից: Այն ստեղծել է Գոտլիբ Դայլմերը 1890 թ-ին Բադ Կանշտատում: 1899 թ-ին Վիլհելմ Մայբախը, ակտիվ մասնակցություն է ունեցել Դայլմերի առաջին ավտոմեքենաների ստեղծման մեջ, կառուցել է "Ֆենիքս Դայմլեռ” ավտոմեքենան 4 գլանանի շարժիչով, 24 ձիաուժ հզորությամբ, ունենալով բազմաթիվ տեխնիկական լուրջ պրոբլեմներ: Այդ պահին նշանակալից ազդեցություն ունեցավ Էմիլ Ջելինեկը, նա ով Ավստրո-հունգարական կայսրության հյուպատոս էր Նիցցայում և Ֆրանսիայում Դայմլեր կազմակերպության ղեկավար: Նրան հաջողվեց համոզել Մայբախին ստեղծել նոր ավտոմեքենա, որը պատրաստ էր 1901 թ-ին: Ելլինեկի առաջարկով ավտոմեքենան անվանեցին "Մերսեդես”. իր աղջկա անունով. Առաջին "Մերսեդես-35Р5" 4 գլանանի շարժիչով ուներ դասական դասավորվածություն(Առջևում շարժիչը,ետևում առաջ շարժող անիվները) և ուներ դասական տեսք: Այդ ավտոմեքենան դարձավ հետագա մոդելների հիմքը, որոնք արտադրվել էին 1902 թ-ին "Մերսեդես-Սիմպլեկս”: Այս սերիայի առավել հայտնի մոդելների թվին են պատկանում "40/45PS" և "60PS" . "Մերսեդես-Նայտ” արտադրվում էր մինչև 1924 թ. Առաջին հետպատերազմական ավտոմեքենաների թվի մեջ էր մտնում "2B/95PS" 6 գլանանի շարժիչով: Հանս Նիբելի ղեկավարության ներքո արտադրեցին "Մաննհեյմ-370” 6 գլանանի շարժիչով և "Նուրբերգ-500” 8 գլանանի շարժիչով մեքենաները: 1930 թ-ին հայտնվեց "Մեծ Մերսեդեսը” կամ "Մերսեդես-Բենց-770”: 1933 թ-ին արտադրվեցին "Մերսեդես-200” և սպորտային "Մերսեդես-380”. 1934 թ-ին ստեղծեցին "Մերսեդես-500K”, որը դարձավ "Մերսեդես-540K” ավտոմեքենայի հիմքը: 1934-1936 թթ-ները ընկերությունը արտադրեց "Մերսեդես-130”-ը, որից հետո ռոդստեր "150” և սեդան "170H”:"Մերսեդես-180” արտադրվեց 1953 թ-ին: 1951 թ-ին սպորտային մոդելների դասին առաջնորդեց "300S”: 1954 թ-ին արտադրվեց հայտնի սպորտային կուպեն "300SL” դռները ասես չայկայի թևեր: Հաջորդ տարի արտադրվեց ոչ թանկարժեք կաբրիոլետը "190SL” 4 գլանանի շարժիչով: 1963թ-ի վերջում ցուցադրվեց "600” մոդելը: Այդ ավտոմեքենայի առավելագույն արագությունն էր 204 կմ/ժ: "Մերսեդես-Բենց-600” արտադրվում էր "Պուլման”-ի տեսքով, որի երկարությունն էր 6240 մմ: 1963 թ-ին սպորտային մոդելները փոխարինեց ավելի զուսպ "Մերսեդես-230 SL” (գործարանային ինդեքսը "W-113''). "230 SL”-ին հաջորդեցին "290SL/350SL" գործարանային ինդեքսը "W-107", որոնք հայտնվեցին 1971 թ-ին և մնացին ծրագրում մինչև 1989 թ-ը, այդ ժամանակ փոխարինող եկավ "SL"("W-129") ժամանակակից դասը: 1972 թ-ին հայտնվեց S- դասի նոր սերունդը ("W-116"): Փոքր մոդելները A-դասի ("W-168") արտադրվում են 1997 թ-ից և համարվում են եվրոպացիների մոտ ամենահայտնի ավտոմեքենաներից: 1993 թ-ին արտադրվել է կոմպակտ С-դասը ("W-202") և էապես թարմացվել է 1997 թ-ին: 1991 թ-ից արտադրվում է պաշտոնական S-դասը("W-140"),(մոդելները "S290" մինչև "560"): Առաջին անգամ 1996 թ-ին ցուցադրվում են "SLK” սպորտային մոդելների խումբը (սպորտային, թեթև և կարճ): Շարժիչները 4 գլանանի աշխատուժով և 136-193 ձիաուժ հզորությամբ: 1997 թ-ից С-դասի մոդելների հիմքի վրա արտադրվում են "CLK" կուպեներ, 4-,6-,8- գլանանի շարժիչների աշխատուժով, հզորությունը 136 մինչև 279 ձիաուժ: 1989թ-ից և 1992թ-ից համապատասխանաբար արտադրվում են "SL" ավտոմեքենաներ (երկտեղանի ռոդստեր և կուպե), նաև "CL" (4-,5- տեղանի լյուքս դասի կուպեներ ): 1979 թ-ից արդեն հայտնի էին G-դասի ավտոմեքենաները: 1996 թ-ից ունիվերսալների ընտանիքի մեջ են մտնում V-դասի ավտոմեքենաները, բենզինի և դիզելի շարժիչով 2,3 լիտրի մեջ, հզորությունը 143 և 98 ձիաուժ: 2000 թ-ին C, S և CL դասի ավտոմեքենաները թարմացվեցին:
Mec Designe-ը պաշտոնապես ներկայացրեց Mercedes SLS AMG Roadster-ի թյունինգ տարբերակը, որը կթողարկվի խիստ սահմանափակ քանակությամբ. Մեքենան փոփոխության է ենթարկվել հիմնականում արտաքինից, տեխնիկապես ոչնչով չի զիջում նախորդին. Դիմային հատվածում թարմացվել է
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 542 |
Ամսաթիվ: 28.12.2014
|
|
|
Ավելացված է 28.12.2014 ժամը 12:12 ին | Դիտումներ: 542
|
Ֆոտոլրտեսներին կրկին հաջողվել է որսալ Mercedes-Benz-ի նոր ամենագնացը, որը համարվում է BMW X6-ի մրցակիցը: Այս անգամ պապարացիները կարողացել են լուսանկրել MLC-ի, կամ այլ տվյալներով ML Coupe-ի սրահը: Մեքենայի սրահը շատ ծանոթ է երևում, քանի որ այն նման է նույն M-Class-ի
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 1623 |
Ամսաթիվ: 12.06.2014
|
|
|
Ավելացված է 12.06.2014 ժամը 01:58 ին | Դիտումներ: 1623
|
Լեհական Carlex Design թյունինգային ընկերությունը կզբաղվի Mercedes-Benz S-Class-ի նոր ինտերիերի մշակմամբ, որում պարտադիր լինելու է 999 պռոբով ոսկի և կոկորդիլոսի կաշի: Մեքենայի վրա ծախսվելիք գումարը դեռ հայտնի չէ, ինչպես որ, հայտնի չէ արդյո՞ք մեքենան ունի պատվիրատու, թե
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 880 |
Ամսաթիվ: 05.06.2014
|
|
|
Ավելացված է 05.06.2014 ժամը 20:10 ին | Դիտումներ: 880
|
Fostla թյունինգային ընկերությունը, որը միշտ աչքի է ընկնում իր թյունինգային յուրահատուկ մեքենաներով, այս անգամ հանրությանը ներկայացրել է թյունինգի ենթարկված Mercedes-Benz CLS 350 CDI-ին: Արտաքինից մեքենան ամբողջովին ենթարկվել է թյունինգի և գործարանային գրեթե ոչինչ
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 745 |
Ամսաթիվ: 05.06.2014
|
|
|
Ավելացված է 05.06.2014 ժամը 17:30 ին | Դիտումներ: 745
|
Գերմանական Mercedes-Benz ավտոարտադրող ընկերությունը վերջապես գաղտնազերծել է իր նոր C-դասը՝ ավտոաշխարհին ներկայացնելով տվյալներ և լուսանկարներ: Նորեկը ստացել է նույն C-դասի սեդանի հիմքը, սակայն ի տարբերություն նախորդի, նորեկը փոքր ինչ
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 783 |
Ամսաթիվ: 22.05.2014
|
|
|
Ավելացված է 22.05.2014 ժամը 04:12 ին | Դիտումներ: 783
|
Ավտոաշխարհում հայտնի ամենահանելուկային ընկերությունը ներկայացնում է նոր նախագիծ, որը կկոչվի Dartz Drive Hard 6×6 G: Ըստ մի շարք աղբյուրների մեքենայի անվան ծագումը պատկանում է «Պինդ Ընկույզ» ֆիլմին, որի հետևանքվ էլ
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 611 |
Ամսաթիվ: 22.05.2014
|
|
|
Ավելացված է 22.05.2014 ժամը 03:16 ին | Դիտումներ: 611
|
Մենք անրադարձել ենք Mercedes-Benz ընկերության G63 AMG 6x6 ամենագնացի տարբեր ձևափոխումներին: Այս անգամ հերթը Mansory-ինն է: Թյունինգային ընկերությունը հետ չմնալով Brabus-ից ներկայացրել է Mercedes-Benz-ի հրեշի իր տարբերակը, որը ստացել է 840 ձիաուժ հզորություն (գործարանային
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 912 |
Ամսաթիվ: 20.05.2014
|
|
|
Ավելացված է 20.05.2014 ժամը 05:34 ին | Դիտումներ: 912
|
Աշխարհին հայտնի Brabus թյունինգային ընկերությունը ներկայացրեց իր նոր հերթական թյունինգը, որին այս անգամ ենթարկվել է Mercedes-Benz E 63 AMG-ին: Նորեկը անմիջապես աչքի է ընկնում իր տպավորիչ տեխնիկական հնարավորություններով: Հարկ է նշել, որ գերհզոր մեքենան
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 873 |
Ամսաթիվ: 18.05.2014
|
|
|
Ավելացված է 18.05.2014 ժամը 03:34 ին | Դիտումներ: 873
|
Դիմավորեք, յուրահատուկ Mercedes-Benz A 45 AMG, որի երկրորդ անունն է Erika: Առանց որևէ կասկածի այս մեքենան պատրաստված է հատուկ բոլորից տարբերվել սիրող մարդկանց համար: Որպես մեքենայի հիմնական գույն ընտրվել է անփայլ սևը, որի վրա կան մանուշակագույն նախշեր: Նույն գույների համադրությամբ է կառուցված նաև մեքենայի սրահը, որը
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 899 |
Ամսաթիվ: 11.05.2014
|
|
|
Ավելացված է 11.05.2014 ժամը 03:14 ին | Դիտումներ: 899
|
Mercedes-Benz ընկերությունը որոշել է իր մեքենաների վաճառքի քանակը ավելացնել, և դրա համար նույնիսկ մտածել է հետաքրքիր յուրօրինակ տարբերակ: Այսուհետ ընկերությունում յուրաքանչյուր հաճախորդի համար կլինի անհատական մոտեցում: Յուրաքանչյուր հաճախորդ, ով կգտնվի սրահից հեռու, մինչև ընկերություն կտեղափոխվի
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 783 |
Ամսաթիվ: 10.05.2014
|
|
|
Ավելացված է 10.05.2014 ժամը 00:27 ին | Դիտումներ: 783
|
|