Mercedes-Benz ընկերության պատմությունը

"Դայմլեր Մոտորեն Գեզելշաֆտ” գերմանական կազմակերպության պատմությունը սկսվում է 1990 թ-ից: Բացի ավտոմեքենաներից, արտադրում էին նաև ծովային և ավիացիոն շարժիչներ, որը առիթ տվեց 1909 թ-ին ընդունել երեքճառագայթային աստղը որպես լոգոտիպ- ապրանքանշանի հաջողությունների սիմվոլը-ցամաքում,ջրում և օդում: 1926 թ-ին կատարվեց "Daimler" և "Benz" կազմակերպությունների միաձուլումը: 1901 թ-ից "Մերսեդեսը” դարձավ ավտոմեքենաների ապրանքանշան, որը արտադրվում էր Daimler- Motoren – Gesellschaft գերմանական կազմակերպության կողմից: Այն ստեղծել է Գոտլիբ Դայլմերը 1890 թ-ին Բադ Կանշտատում: 1899 թ-ին Վիլհելմ Մայբախը, ակտիվ մասնակցություն է ունեցել Դայլմերի առաջին ավտոմեքենաների ստեղծման մեջ, կառուցել է "Ֆենիքս Դայմլեռ” ավտոմեքենան 4 գլանանի շարժիչով, 24 ձիաուժ հզորությամբ, ունենալով բազմաթիվ տեխնիկական լուրջ պրոբլեմներ: Այդ պահին նշանակալից ազդեցություն ունեցավ Էմիլ Ջելինեկը, նա ով Ավստրո-հունգարական կայսրության հյուպատոս էր Նիցցայում և Ֆրանսիայում Դայմլեր կազմակերպության ղեկավար: Նրան հաջողվեց համոզել Մայբախին ստեղծել նոր ավտոմեքենա, որը պատրաստ էր 1901 թ-ին: Ելլինեկի առաջարկով ավտոմեքենան անվանեցին "Մերսեդես”. իր աղջկա անունով. Առաջին "Մերսեդես-35Р5" 4 գլանանի շարժիչով ուներ դասական դասավորվածություն(Առջևում շարժիչը,ետևում առաջ շարժող անիվները) և ուներ դասական տեսք: Այդ ավտոմեքենան դարձավ հետագա մոդելների հիմքը, որոնք արտադրվել էին 1902 թ-ին "Մերսեդես-Սիմպլեկս”: Այս սերիայի առավել հայտնի մոդելների թվին են պատկանում "40/45PS" և "60PS" . "Մերսեդես-Նայտ” արտադրվում էր մինչև 1924 թ. Առաջին հետպատերազմական ավտոմեքենաների թվի մեջ էր մտնում "2B/95PS" 6 գլանանի շարժիչով: Հանս Նիբելի ղեկավարության ներքո արտադրեցին "Մաննհեյմ-370” 6 գլանանի շարժիչով և "Նուրբերգ-500” 8 գլանանի շարժիչով մեքենաները: 1930 թ-ին հայտնվեց "Մեծ Մերսեդեսը” կամ "Մերսեդես-Բենց-770”: 1933 թ-ին արտադրվեցին "Մերսեդես-200” և սպորտային "Մերսեդես-380”. 1934 թ-ին ստեղծեցին "Մերսեդես-500K”, որը դարձավ "Մերսեդես-540K” ավտոմեքենայի հիմքը: 1934-1936 թթ-ները ընկերությունը արտադրեց "Մերսեդես-130”-ը, որից հետո ռոդստեր "150” և սեդան "170H”:"Մերսեդես-180” արտադրվեց 1953 թ-ին: 1951 թ-ին սպորտային մոդելների դասին առաջնորդեց "300S”: 1954 թ-ին արտադրվեց հայտնի սպորտային կուպեն "300SL” դռները ասես չայկայի թևեր: Հաջորդ տարի արտադրվեց ոչ թանկարժեք կաբրիոլետը "190SL” 4 գլանանի շարժիչով: 1963թ-ի վերջում ցուցադրվեց "600” մոդելը: Այդ ավտոմեքենայի առավելագույն արագությունն էր 204 կմ/ժ: "Մերսեդես-Բենց-600” արտադրվում էր "Պուլման”-ի տեսքով, որի երկարությունն էր 6240 մմ: 1963 թ-ին սպորտային մոդելները փոխարինեց ավելի զուսպ "Մերսեդես-230 SL” (գործարանային ինդեքսը "W-113''). "230 SL”-ին հաջորդեցին "290SL/350SL" գործարանային ինդեքսը "W-107", որոնք հայտնվեցին 1971 թ-ին և մնացին ծրագրում մինչև 1989 թ-ը, այդ ժամանակ փոխարինող եկավ "SL"("W-129") ժամանակակից դասը: 1972 թ-ին հայտնվեց S- դասի նոր սերունդը ("W-116"): Փոքր մոդելները A-դասի ("W-168") արտադրվում են 1997 թ-ից և համարվում են եվրոպացիների մոտ ամենահայտնի ավտոմեքենաներից: 1993 թ-ին արտադրվել է կոմպակտ С-դասը ("W-202") և էապես թարմացվել է 1997 թ-ին: 1991 թ-ից արտադրվում է պաշտոնական S-դասը("W-140"),(մոդելները "S290" մինչև "560"): Առաջին անգամ 1996 թ-ին ցուցադրվում են "SLK” սպորտային մոդելների խումբը (սպորտային, թեթև և կարճ): Շարժիչները 4 գլանանի աշխատուժով և 136-193 ձիաուժ հզորությամբ: 1997 թ-ից С-դասի մոդելների հիմքի վրա արտադրվում են "CLK" կուպեներ, 4-,6-,8- գլանանի շարժիչների աշխատուժով, հզորությունը 136 մինչև 279 ձիաուժ: 1989թ-ից և 1992թ-ից համապատասխանաբար արտադրվում են "SL" ավտոմեքենաներ (երկտեղանի ռոդստեր և կուպե), նաև "CL" (4-,5- տեղանի լյուքս դասի կուպեներ ): 1979 թ-ից արդեն հայտնի էին G-դասի ավտոմեքենաները: 1996 թ-ից ունիվերսալների ընտանիքի մեջ են մտնում V-դասի ավտոմեքենաները, բենզինի և դիզելի շարժիչով 2,3 լիտրի մեջ, հզորությունը 143 և 98 ձիաուժ: 2000 թ-ին C, S և CL դասի ավտոմեքենաները թարմացվեցին:

 Mec Designe-ը պաշտոնապես ներկայացրեց Mercedes SLS AMG Roadster-ի թյունինգ տարբերակը, որը կթողարկվի խիստ սահմանափակ քանակությամբ. Մեքենան փոփոխության է ենթարկվել հիմնականում արտաքինից, տեխնիկապես ոչնչով չի զիջում նախորդին. Դիմային հատվածում թարմացվել է ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 542 | Ամսաթիվ: 28.12.2014 |

 Ֆոտոլրտեսներին կրկին հաջողվել է որսալ Mercedes-Benz-ի նոր ամենագնացը, որը համարվում է BMW X6-ի մրցակիցը: Այս անգամ պապարացիները կարողացել են լուսանկրել MLC-ի, կամ այլ տվյալներով ML Coupe-ի սրահը: Մեքենայի սրահը շատ ծանոթ է երևում, քանի որ այն նման է նույն M-Class-ի  ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 1623 | Ամսաթիվ: 12.06.2014 |

 Լեհական Carlex Design թյունինգային ընկերությունը կզբաղվի Mercedes-Benz S-Class-ի նոր ինտերիերի մշակմամբ, որում պարտադիր լինելու է 999 պռոբով ոսկի և կոկորդիլոսի կաշի: Մեքենայի վրա ծախսվելիք գումարը դեռ հայտնի չէ, ինչպես որ, հայտնի չէ արդյո՞ք մեքենան ունի պատվիրատու, թե ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 880 | Ամսաթիվ: 05.06.2014 |

 Fostla թյունինգային ընկերությունը, որը միշտ աչքի է ընկնում իր թյունինգային յուրահատուկ մեքենաներով, այս անգամ հանրությանը ներկայացրել է թյունինգի ենթարկված Mercedes-Benz CLS 350 CDI-ին: Արտաքինից մեքենան ամբողջովին ենթարկվել է թյունինգի և գործարանային գրեթե ոչինչ  ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 745 | Ամսաթիվ: 05.06.2014 |

 Գերմանական Mercedes-Benz ավտոարտադրող ընկերությունը վերջապես գաղտնազերծել է իր նոր C-դասը՝ ավտոաշխարհին ներկայացնելով տվյալներ և լուսանկարներ: Նորեկը ստացել է նույն C-դասի սեդանի հիմքը, սակայն ի տարբերություն նախորդի, նորեկը փոքր ինչ ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 783 | Ամսաթիվ: 22.05.2014 |

 Ավտոաշխարհում հայտնի ամենահանելուկային ընկերությունը ներկայացնում է նոր նախագիծ, որը կկոչվի Dartz Drive Hard 6×6 G: Ըստ մի շարք աղբյուրների մեքենայի անվան ծագումը պատկանում է «Պինդ Ընկույզ» ֆիլմին, որի հետևանքվ էլ ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 611 | Ամսաթիվ: 22.05.2014 |

 Մենք անրադարձել ենք Mercedes-Benz ընկերության G63 AMG 6x6 ամենագնացի տարբեր ձևափոխումներին: Այս անգամ հերթը  Mansory-ինն է: Թյունինգային ընկերությունը հետ չմնալով Brabus-ից ներկայացրել է Mercedes-Benz-ի հրեշի իր տարբերակը, որը ստացել է 840 ձիաուժ հզորություն (գործարանային  ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 912 | Ամսաթիվ: 20.05.2014 |

 Աշխարհին հայտնի Brabus թյունինգային ընկերությունը ներկայացրեց իր նոր հերթական թյունինգը, որին այս անգամ ենթարկվել է Mercedes-Benz E 63 AMG-ին: Նորեկը անմիջապես աչքի է ընկնում իր տպավորիչ տեխնիկական հնարավորություններով: Հարկ է նշել, որ գերհզոր մեքենան ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 873 | Ամսաթիվ: 18.05.2014 |

 Դիմավորեք, յուրահատուկ Mercedes-Benz A 45 AMG, որի երկրորդ անունն է Erika: Առանց որևէ կասկածի այս մեքենան պատրաստված է հատուկ բոլորից տարբերվել սիրող մարդկանց համար: Որպես մեքենայի հիմնական գույն ընտրվել է անփայլ սևը, որի վրա կան մանուշակագույն նախշեր: Նույն գույների համադրությամբ է կառուցված նաև մեքենայի սրահը, որը  ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 899 | Ամսաթիվ: 11.05.2014 |

 Mercedes-Benz ընկերությունը որոշել է իր մեքենաների վաճառքի քանակը ավելացնել, և դրա համար նույնիսկ մտածել է հետաքրքիր յուրօրինակ տարբերակ: Այսուհետ ընկերությունում յուրաքանչյուր հաճախորդի համար կլինի անհատական մոտեցում: Յուրաքանչյուր հաճախորդ, ով կգտնվի սրահից հեռու, մինչև ընկերություն կտեղափոխվի ... Կարդալ շարունակությունը »

Դիտումներ: 783 | Ամսաթիվ: 10.05.2014 |

« 1 2 3 4 5 6 »











Աշխարհի ամենաթանկարժեք ВАЗ-2105-ը՝ 200 հազար եվրո արժողությամբ (ֆոտո, վիդեո)Աշխարհի ամենաթանկարժեք ВАЗ-2105-ը՝ 200 հազար եվրո արժողությամբ (ֆոտո, վիդեո)

Նիվան կփոխի իր դիզայնը 2015 թվականինՆիվան կփոխի իր դիզայնը 2015 թվականին

Օդեսսայում բնակվող հայը ստեղծել է բացառիկ մեքենա Վլադիմիր Պուտինի համարՕդեսսայում բնակվող հայը ստեղծել է բացառիկ մեքենա Վլադիմիր Պուտինի համար

Պեկինում ցուցադրվել է Mercedes-Benz G-wagen-ի չինական կլոնը ( ֆոտո)Պեկինում ցուցադրվել է Mercedes-Benz G-wagen-ի չինական կլոնը ( ֆոտո)

Lada-ի ամբողջովին նոր ամենագնացը կկոչվի Lada BLada-ի ամբողջովին նոր ամենագնացը կկոչվի Lada B





Բարի գալուստ AvtoAshxarh.com

Ավտոաշխարհի ամենահետաքրքիր, ամենաթարմ և ամենաճշտգրիտ նորություններին հետևելու համար առաջարկում ենք հավանել AvtoAshxarh.com-ի ֆեյսբուքյան էջը: AvtoAshxarh.com-ի նորություններին կարող եք հետևել նաև այլ հայտնի սոցցանցերում: