Mercedes-Benz ընկերության պատմությունը
"Դայմլեր Մոտորեն Գեզելշաֆտ” գերմանական կազմակերպության պատմությունը սկսվում է 1990 թ-ից: Բացի ավտոմեքենաներից, արտադրում էին նաև ծովային և ավիացիոն շարժիչներ, որը առիթ տվեց 1909 թ-ին ընդունել երեքճառագայթային աստղը որպես լոգոտիպ- ապրանքանշանի հաջողությունների սիմվոլը-ցամաքում,ջրում և օդում: 1926 թ-ին կատարվեց "Daimler" և "Benz" կազմակերպությունների միաձուլումը: 1901 թ-ից "Մերսեդեսը” դարձավ ավտոմեքենաների ապրանքանշան, որը արտադրվում էր Daimler- Motoren – Gesellschaft գերմանական կազմակերպության կողմից: Այն ստեղծել է Գոտլիբ Դայլմերը 1890 թ-ին Բադ Կանշտատում: 1899 թ-ին Վիլհելմ Մայբախը, ակտիվ մասնակցություն է ունեցել Դայլմերի առաջին ավտոմեքենաների ստեղծման մեջ, կառուցել է "Ֆենիքս Դայմլեռ” ավտոմեքենան 4 գլանանի շարժիչով, 24 ձիաուժ հզորությամբ, ունենալով բազմաթիվ տեխնիկական լուրջ պրոբլեմներ: Այդ պահին նշանակալից ազդեցություն ունեցավ Էմիլ Ջելինեկը, նա ով Ավստրո-հունգարական կայսրության հյուպատոս էր Նիցցայում և Ֆրանսիայում Դայմլեր կազմակերպության ղեկավար: Նրան հաջողվեց համոզել Մայբախին ստեղծել նոր ավտոմեքենա, որը պատրաստ էր 1901 թ-ին: Ելլինեկի առաջարկով ավտոմեքենան անվանեցին "Մերսեդես”. իր աղջկա անունով. Առաջին "Մերսեդես-35Р5" 4 գլանանի շարժիչով ուներ դասական դասավորվածություն(Առջևում շարժիչը,ետևում առաջ շարժող անիվները) և ուներ դասական տեսք: Այդ ավտոմեքենան դարձավ հետագա մոդելների հիմքը, որոնք արտադրվել էին 1902 թ-ին "Մերսեդես-Սիմպլեկս”: Այս սերիայի առավել հայտնի մոդելների թվին են պատկանում "40/45PS" և "60PS" . "Մերսեդես-Նայտ” արտադրվում էր մինչև 1924 թ. Առաջին հետպատերազմական ավտոմեքենաների թվի մեջ էր մտնում "2B/95PS" 6 գլանանի շարժիչով: Հանս Նիբելի ղեկավարության ներքո արտադրեցին "Մաննհեյմ-370” 6 գլանանի շարժիչով և "Նուրբերգ-500” 8 գլանանի շարժիչով մեքենաները: 1930 թ-ին հայտնվեց "Մեծ Մերսեդեսը” կամ "Մերսեդես-Բենց-770”: 1933 թ-ին արտադրվեցին "Մերսեդես-200” և սպորտային "Մերսեդես-380”. 1934 թ-ին ստեղծեցին "Մերսեդես-500K”, որը դարձավ "Մերսեդես-540K” ավտոմեքենայի հիմքը: 1934-1936 թթ-ները ընկերությունը արտադրեց "Մերսեդես-130”-ը, որից հետո ռոդստեր "150” և սեդան "170H”:"Մերսեդես-180” արտադրվեց 1953 թ-ին: 1951 թ-ին սպորտային մոդելների դասին առաջնորդեց "300S”: 1954 թ-ին արտադրվեց հայտնի սպորտային կուպեն "300SL” դռները ասես չայկայի թևեր: Հաջորդ տարի արտադրվեց ոչ թանկարժեք կաբրիոլետը "190SL” 4 գլանանի շարժիչով: 1963թ-ի վերջում ցուցադրվեց "600” մոդելը: Այդ ավտոմեքենայի առավելագույն արագությունն էր 204 կմ/ժ: "Մերսեդես-Բենց-600” արտադրվում էր "Պուլման”-ի տեսքով, որի երկարությունն էր 6240 մմ: 1963 թ-ին սպորտային մոդելները փոխարինեց ավելի զուսպ "Մերսեդես-230 SL” (գործարանային ինդեքսը "W-113''). "230 SL”-ին հաջորդեցին "290SL/350SL" գործարանային ինդեքսը "W-107", որոնք հայտնվեցին 1971 թ-ին և մնացին ծրագրում մինչև 1989 թ-ը, այդ ժամանակ փոխարինող եկավ "SL"("W-129") ժամանակակից դասը: 1972 թ-ին հայտնվեց S- դասի նոր սերունդը ("W-116"): Փոքր մոդելները A-դասի ("W-168") արտադրվում են 1997 թ-ից և համարվում են եվրոպացիների մոտ ամենահայտնի ավտոմեքենաներից: 1993 թ-ին արտադրվել է կոմպակտ С-դասը ("W-202") և էապես թարմացվել է 1997 թ-ին: 1991 թ-ից արտադրվում է պաշտոնական S-դասը("W-140"),(մոդելները "S290" մինչև "560"): Առաջին անգամ 1996 թ-ին ցուցադրվում են "SLK” սպորտային մոդելների խումբը (սպորտային, թեթև և կարճ): Շարժիչները 4 գլանանի աշխատուժով և 136-193 ձիաուժ հզորությամբ: 1997 թ-ից С-դասի մոդելների հիմքի վրա արտադրվում են "CLK" կուպեներ, 4-,6-,8- գլանանի շարժիչների աշխատուժով, հզորությունը 136 մինչև 279 ձիաուժ: 1989թ-ից և 1992թ-ից համապատասխանաբար արտադրվում են "SL" ավտոմեքենաներ (երկտեղանի ռոդստեր և կուպե), նաև "CL" (4-,5- տեղանի լյուքս դասի կուպեներ ): 1979 թ-ից արդեն հայտնի էին G-դասի ավտոմեքենաները: 1996 թ-ից ունիվերսալների ընտանիքի մեջ են մտնում V-դասի ավտոմեքենաները, բենզինի և դիզելի շարժիչով 2,3 լիտրի մեջ, հզորությունը 143 և 98 ձիաուժ: 2000 թ-ին C, S և CL դասի ավտոմեքենաները թարմացվեցին:
Չնայած այն հանգամանքին, որ Porsche 911 Targa-ն ինքնին ավտոմոբիլային դիզայնի գլուխգործոց է, TechArt-ի դիզայներները, որոշել են սուպեր-քարին տալ ավելի ագրեսիվ տեսք: Մեքենան ստացել է ձևափոխված առջևի բամպեր, լրացուցիչ օդահավաքներ և կարբոնային դետալներ, նաև փոխվել է ետևի բամպերը և
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 408 |
Ամսաթիվ: 04.02.2015
|
|
|
Ավելացված է 04.02.2015 ժամը 13:33 ին | Դիտումներ: 408
|

Գերմանական Brabus թյունինգային ընկերությունը ներկայացրել է Mercedes-Benz S 63 AMG-ի իր տարբերակը: Մեքենայի ստանդարտ տարբերակն ունի V 8 մխոցանի 585 ձիաուժ հզորությամբ տուրբո շարժիչ: Brabus-ը ավելացրել է
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 992 |
Ամսաթիվ: 02.02.2015
|
|
|
Ավելացված է 02.02.2015 ժամը 17:40 ին | Դիտումներ: 992
|
Գերմանական թյունինգային ընկերությունը ներկայացրել է նախագիծ Mercedes-Benz E-կլասի համար: Մեքենաի վրա տեղադրվել են ավելի ագրեսիվ բամպերներ, ինչպես նաև փոխվել և լայնացվել են անվիվների կամարները: Փոխվել է
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 629 |
Ամսաթիվ: 02.02.2015
|
|
|
Ավելացված է 02.02.2015 ժամը 15:19 ին | Դիտումներ: 629
|
Ամենաերկար S-դասի Mercedes-Benz-ը, որն անվանվել է Pullman, սպասում է իր շնորհանդեսին: Ծրագիրը անվանվել է «S-Class XXL չափի», որը հիմնված է ստանդարտ սեդանի երկարեցմամբ: Լիմուզինը ստացել է
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 890 |
Ամսաթիվ: 02.02.2015
|
|
|
Ավելացված է 02.02.2015 ժամը 15:00 ին | Դիտումներ: 890
|
Երեկ Դեթրոյթյան ավտոսրահում ցուցադրվել է Mercedes-Benz GLE Coupe քրոսսովերը: Նորեկ այս Mercedes-Benz-ը արտաքնապես շատ նման է BMW X6-ին: Ընկերության նախագահի խոսքով Mercedes-Benz GLE Coupe-ն արտադրվել է որպես BMW X6-ի համարժեք մրցակից:
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 2106 |
Ամսաթիվ: 30.01.2015
|
|
|
Ավելացված է 30.01.2015 ժամը 15:06 ին | Դիտումներ: 2106
|
RevoZport թյունինգային ընկերությունը կրկին զարմացնում է աշխարհին. Օրեր առաջ պաշտոնապես ներկայացնելով Mercedes-Benz CLA Shooting Brake-ի թյունինգը. Ըստ որոշ պարբերականների Չինական այս ընկերությունը այս տարի
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 383 |
Ամսաթիվ: 28.01.2015
|
|
|
Ավելացված է 28.01.2015 ժամը 00:05 ին | Դիտումներ: 383
|
RevoZport թյունինգային ընկերությունը ներկայացրել է Mercedes-Benz CLA-ի թյունինգավորված տեսակը: RevoZport-ը Mercedes-Benz-ին ցանկացել է տալ ավելի սպորտային տեսք: Չինացի դիզայներները CLA-ի բամպերների վրա ավելացրել են կարբոնաին շերտեր: Արագընթացին էլ ավելի ագրեսիվ տեսք
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 455 |
Ամսաթիվ: 27.01.2015
|
|
|
Ավելացված է 27.01.2015 ժամը 17:39 ին | Դիտումներ: 455
|
Մի քանի ամիս առաջ գաղտնազերծված Mercedes-Benz GLE-ն ստացավ միանգամից երկու մոդիֆիկացիա AMG-ի կողմից։ AMG-ում Mercedes-Benz GLE Coupe-ի համար պատրաստել են 5,5 լիտրանոց V8-ի երկու տարբերակ։ Սովորականը զարգացնում է 557 ձիաուժ և 700 Նմ` 1750-ից 5500 պտ/րոպե միջակայքում, իսկ S տարբերակը 585 ձիաուժ
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 1535 |
Ամսաթիվ: 17.01.2015
|
|
|
Ավելացված է 17.01.2015 ժամը 01:08 ին | Դիտումներ: 1535
|

German Special Customs ընկերության գերմանացի թյուներները թողարկել են նոր թյունինգ կոմպլեկտ G400 CDI մոդերացիայի համար։ Մեքենան ստացել է նոր թափք, որն ի դեպ կարելի է տեղադրել G-դասի գրեթե բոլոր կոմպլեկտացիաների վրա։ Այն ներառում է ձևափոխված առջևի բամպեր և սպոլլեր։ Արտաքինից
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 711 |
Ամսաթիվ: 14.01.2015
|
|
|
Ավելացված է 14.01.2015 ժամը 00:49 ին | Դիտումներ: 711
|
Mansory թյունինգային ընկերությունը պատրաստել է S-դասի մեջ ամենահզոր Mercedes-Benz-ը, մինչ այս ամենահզոր Mercedes թյունինգը պատկանում էր Brabus-ին, որը շքեղ սեդանը վերածել էր 5.5լիտր աշխատանքային ծավալով V8մխոցանի, 800ձիաուժ հզորությամբ սպորտքարի, այժմ դա արդեն համարվում է անցյալ
...
Կարդալ շարունակությունը »
Դիտումներ: 1421 |
Ամսաթիվ: 03.01.2015
|
|
|
Ավելացված է 03.01.2015 ժամը 13:24 ին | Դիտումներ: 1421
|
|